Celem monitoringu płatności jest zapobieganie powstaniu należności przeterminowanych. Można to osiągnąć poprzez konsekwentne przypominanie kontrahentom o zbliżającym się terminie płatności.
Czynności podejmowane w ramach monitoringu to:
kontakt telefoniczny
wysyłanie wiadomości sms lub e-mail
wysyłanie monitu listownego
Monitorowanie należności realizujemy w oparciu o stałą umowę współpracy lub w ramach pojedynczych zleceń.
Zlecając nam monitoring sam określasz, w jakim zakresie i z jaką częstotliwością mamy wykonać usługę. Płacisz tylko za faktycznie wykonane monity, bez żadnych abonamentów i stałych opłat.
Co zyskujesz korzystając z monitoringu należności:
zwiększenie dyscypliny płatniczej bez ingerencji w bieżące relacje handlowe
kontrolę nad terminowością spłat dokonywanych przez kontrahentów
większą skuteczność interwencji podmiotu zewnętrznego
odciążenie działu księgowości
możliwość zautomatyzowania usługi monitoringu i windykacji na preferencyjnych warunkach
Dodatkowo nasi Klienci korzystający z usługi monitoringu na podstawie stałej umowy współpracy otrzymują całkowicie bezpłatnie pieczęć prewencyjną do stemplowania wystawianych faktur i rachunków. Ostrzega ona przed próbą zlekceważenia obowiązków płatniczych i daje wyraźny przekaz kontrahentom, że brak spłaty w terminie spowoduje wszczęcie działań windykacyjnych przez Progress.